úterý 18. srpna 2015

Zdravím...! :)

Ahoj všichni, jak se máte? "děsně otřepaná fráze, ale stejně se zeptám"  Já se mám překvapivě spokojeně "časem poznáte, proč překvapivě". :-) 

hairDlouho jsem se rozhodovala, jestli se k blogování vrátit, nakonec nuda rozhodla za mě. Možná je to tím počasím "je vážně depresivní". Sedím u počítače a jen chatuju nebo poslouchám písničky, a to už mě moc nebaví. :-D Z toho vyplynulo mé rozhodnutí.

Uvažovala jsem, že se vrátím na svůj starý blog, který jsem měla už dost rozjetý, ale ví o něm lidé, kteří nemají "grrr!" Nezbylo mi nic jiného, než si založit nový "lepší" blog. Lepší z toho důvodu, že můj předchozí blog byl zaměřen na věci, které už jsem nenávratně zavřela do krabice s nápisem "minulost"

Zatím se nebudu představovat "bude to tak z mnoha důvodů lepší". Ani se mi nechtějí vypisovat mé vlastnosti. Ti kteří budou číst, mě časem poznají sami, a upřímně! Nedokážu o sobě říct, jaká jsem "nevím to!" Chci, aby si na mě každý udělal vlastní názor. Nechci nikoho ovlivňovat svými i možná lživými ideály vlastností. ;-) Takže je to na Vás!

Přeji Vám hezký zbytek dne a budu ráda, když se sem občas vrátíte!

P.S. návštěvu oplatím, chci poznat spoustu nových blogů! :-)

Mějte se krásně! ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat