sobota 22. srpna 2015

22.08.2015 ►Varování: Co je moje, na to mi nesahejte!◄

Čauky....
U nás máme druhý slunečný den, ale že by se moje nálada nějak závratně zlepšila, se říct nedá. "možná naopak" Jsem protivná a vzteklá úplně na všechny. A asi nejvíc na přítele. Už od rána mě štve a to přitom nic nedělá. Ale to je prostě takový ten pocit, že bych ho nejradši za všechno umlátila (berte to s nadsázkou, já ho miluju). Holky, ale upřímně, máte taky někdy chuť vzít vašeho miláčka železnou tyčí po hlavě? Protože já jí teď mám strašně!

BahhJsem strašně žárlivá a děsně mě vytočilo, když mi dneska oznámil, že se u něj doma staví kamarádka. To se musí sakra stavovat zrovna u něj? To nemá kamarádky? "Nána!" Mám totálně po náladě. Já mu sice věřím, ale u mě se taky nestavují kamarádi. Jen kdyby se nějaký stavil, to by se mnou týden nemluvil. Ale já se musím tvářit, jak mi to nevadí. "Grr!"

A to k němu dneska jedu ještě na tu oslavu. "fakt super" Vůbec se mi tam nechce. Zase tam budu mezi nimi jako pitomec, protože si s jeho kamarády nemám, co říct. Oni si povídají o tom, co společně zažili a já jen koukám. Občas se usměju a dělám, jakože chápu, o čem se baví. "nechci tam" Kdybych tam aspoň měla někoho z mých kamarádů. Znáte to?

Už bych fakt měla končit s těma depresivníma slohama, ale pomáhá mi, když se z toho vypíšu. Takže to se mnou ještě chvíli vydržte.

Mějte se krásně, užívejte víkendu!

Žádné komentáře:

Okomentovat