čtvrtek 20. srpna 2015

20.08.2015 ►Depresivní počasí, depresivní nálada◄

Zdravím...
autumn | Tumblr
Co je tohle za období? "uff" Nic mě netěší, nic mě nebaví. Nejraději bych ležela zachumlaná v posteli, pila čaj a koukala na televizi. "jsem lenoch" 

Ještě, že dneska za mnou přijel miláček ♥. Včera jsme se neviděli a přišla mi to jako věčnost. On mi vždycky dokáže zvednout náladu. Byla jsem na něj trošku naštvaná, ale znáte to. Přijel, objal mě, udělal nějakou blbost, já se usmála a měl vyhráno. "umí to se mnou, neřád!" :D ♥ O víkendu spolu snad budeme déle. V sobotu má oslavu narozenin "k tomu více zítra", v neděli chceme jít na fotbal a v pondělí možná pojedeme do Budějovic nakupovat "tak se Vám potom pochlubím". Doufám, že aspoň jeho přítomnost mi zvedne náladu a nebudu mít čas přemýšlet nad blbostmi.

Pro dnešek asi všechno, nechci na vás přenášet svou depresivní náladu. Možná přednastavím na víkend nějaké články, aby tady nebylo pustu, když tady o víkendu na 90 % nebudu.

Mějte se krásně :3

Žádné komentáře:

Okomentovat