středa 19. srpna 2015

19.08.2015 ►Bez zdraví to nejde!◄

Ahoj všichni,
máme tady opět zatažený a deštivý den "fuj, brr - chci sluníčko a teplo". Jaké počasí je u Vás? Mě osobně tohle počasí šíleně deptá, chtěla bych ven, lehnout si k bazénu a chytat bronz. Takhle je to fakt na prd. Sedět u notebooku a užírat se nudou "báječný konec prázdnin". 

UntitledVčera jsem měla vážně mega krizi "u mě nic neobvyklého". Ale přišlo to náhle. Navečer jsem byla s přítelem a bylo mi skvěle. Pak odjel a na mě to všechno dopadlo. Štvalo mě, že jsme spolu mohli být jen chvíli a pak i to, že včera bylo 18.08. "nesnáším tohle datum". Včera to bylo přesně sedm let, co mi umřela babička... můj životní vzor! A víte, co je nejhorší? Já na to málem zapomněla "styď se, jak si mohla!?". Ještě se mi to nikdy nestalo. Ale včera? Jako by to byl obyčejný den. Jsem hrozná? Byla doba, kdy jsem se její smrtí trápila vážně hodně, brala jsem prášky, abych to překonala. Když bylo nejhorší za mnou, tak i přesto jsem na ní pořád myslela. Ale teď? Od doby, co jsem s L. nemám na smutné myšlenky a vzpomínání čas. "Jsem sobecká?" Začínám si vyčítat, že taky dokážu být šťastná. L. mě šťastnou dělá a díky němu zapomínám "ale já na ní nechci zapomenout!" 

A teď k nadpisu. Od začátku prázdnin se mi trošku "trošku víc" sype zdraví. Začalo to zánětem ledvin, zablokovaným krkem a teď se mi možná ten zánět vrací "ach jo". Co bych dala za to být zase úplně zdravá! Závidím těm, co mají zdraví v pořádku. Je to vážně štěstí. Važte si ho!

Omlouvám se, za tak depresivní článek, ale musela jsem se vypsat "je mi trošku líp".

Mějte se krásně a budu ráda za Vaše komentáře! Mám Vás ráda ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat